Welkom op de dealer servicepagina

mijnfietsplan dealers vinden hier alle informatie die te gebruiken is om klanten in de winkel en online zo goed mogelijk op de hoogte te brengen van de mogelijkheid om fietsen gespreid te kunnen betalen.

 

Klantenservice

Wilt u hulp bij de aanvraag van een klant of heeft u een vraag over transactie van een klant neemt u dan contact op met onze klantenservice. Onze kundige medewerkers staan paraat om u te helpen bij al uw vragen en trachten u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen.

Tijdens kantooruren kunt u bellen naar 010- 411 28 84. 

 

Aanvraagproces klanten

Klanten vinden alle informatie op de mijnfietsplan website en vragen zelf of met behulp van de verkoper het mijnfietsplan online aan. De klant weet direct na de aanvraag of de aanvraag is goedgekeurd op basis van de opgegeven gegevens. Daarna is het afhankelijk van de tijd die de klant nodig heeft om het contract terug te sturen voordat de mijnfietsplan account kan worden geactiveerd. 

 

Reclame en communicatie in de winkel

Mijnfietsplan stelt aan haar dealers een reclame pakket beschikbaar met veschillende uitingen om mijnfietsplan onder de aandacht te brengen bij uw klanten. In het geval u zelf mijnfietsplan wilt meenemen in uw commerciële uitingen neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Extra promotieartikelen kunt u bij bestellen via info@wallet.nl

 

Informatie op eigen website

Als mijnfietsplan dealer is het mogelijk via de menuknop "Gespreid betalen" of de menuknop "mijnfietsplan" op uw eigen site te verwijzen naar de standaard informatiepagina van mijnfietsplan. Deze pagina kunt u als i-frame integreren op uw eigen pagina of openen in een nieuw venster. De informatiepagina voldoet aan de wettelijke eisen en biedt de consument de mogelijkheid een berekening te maken en alle informatie over het mijnfietsplan als ook de voorwaarden na te lezen. Eventueel kunnen klanten ook direct een mijnfietsplan aanvragen via deze pagina.

Link naar mijnfietsplan informatie pagina

Deze link is terug te vinden in de integratie handleiding onder optie 1B (zonder aanvraagformulier) of optie 2A (inclusief aanvraagformulier)

Op pagina 12 in de handleiding vindt u commerciële tekst welke u kunt plaatsen op uw website.

Handleiding integratie mijnfietsplan in webshop

 

Het logo van mijnfietsplan op uw website

Als u op uw site of andere commerciele uitingen wilt aangeven dat u bent aangesloten bij mijnfietsplan kunt u ons logo plaatsen. Eventueel aangevuld met een link naar de mijnfietsplan informatiepagina of de site www.mijnfietsplan.nl 

Downloaden logo mijnfietsplan

 

Integratie  van mijnfietsplan in webshop

Mijnfietsplan biedt u als dealer de mogelijkheid gespreid betalen op te nemen als betaaloptie in uw webshop. De hiervoor speciaal gemaakte module is volledig integreerbaar in bestaande bestel en betaalprocessen en houdt u real-time op de hoogte van de status van de transactie. Bent u geinteresseerd in het implementeren van mijnfietsplan als gespreid betaaloptie in uw webshop neemt u dan contact op met de klantenservice 010-411 28 84, zij kunnen u bijstaan bij de integratie.

 

Wijzigingen bedrijfsgegevens

In het geval van het wijzigen van bedrijfsgegevens verzoeken wij u deze zo snel mogelijk door te sturen naar info@wallet.nl.